Reteta musuroi de cartita

Reteta musuroi de cartita


Astazi va prezint o reteta exclusiva de la Dr. Oetker o prajitura numita Musuroi de Cartita , extraordinar de buna.


Acesta este ambalaju ce contine o parte din ingredientele pentru minunata prajitura musuroi de cartita mai exact urmatoarele: 1 plic cu praf pentru blat, unul pentru crema si unul cu fulgi de ciocolata. 

Alte ingrediente necesare pentru reteta musuroi de cartita:
2 oua
250 ml de lapte (eu am pus unu cu 3,5% grasime)
margarina (eu am pus unt)
un compot de piersici
200g de iaurt (eu am cumparat un iaurt cremos)

Pentru Blat:



Punem intr-un bol ouale si laptele si amestecam cu mixeru la viteza mica pana praful se umezeste si apoi la viteza maxima timp de 3 minute si apoi adaugam iartul si mai amestecam pentru 30 de secunde si apoi adaugam fulgii de ciocolata. Se coace blatul într-o tavă rotundă  tapetată cu margarină (in cazul meu unt) şi cacao (sau făină) se toarnă aluatul pentru blat şi se coace în cuptorul încins la 160-180 grade Celsius pentru 30-35 de minute.
Dupa ce a-ti scos blatul din cuptor si l-ati lasat la racit va apucati sa il trasati un cerc de circa un centimetru diamentru spre interior unde v-eti pune crema si piersicile cum se vede si in poza de la ambalaj. Partea care a-ti indepartato o pastrati ca sa o presarati deasupra cremei (mai intai o faramitati). Puneti piersicile in interiorul blatului care a fost "scobit".

Astfel crema  obţinută se aşează peste piersici şi se aranjează sub forma unei cupole. Peste cremă se presară firimiturile de blat. Încercaţi să acoperiţi toate zonele ca sa dati tenta de musuroi.

Lasati la racit in frigider cca 2 ore si apoi puteti sa serviti prajitura.


Pofta Buna !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu